بلاگ

کیلس استارت اسکای پین و قیمت و خرید آن

کیلس استارت اسکای پین skypine

کیلس استارت اسکای پین یکی از بهترین آپشن‌های خودرو است. در این سیستم همانگونه که از اسمش مشخص است سوئیچ استارت خودرو خذف شده و به جای آن دکمه کیلس استارتر نصب می‌شود. به طور کلی کیلس استارت به معنی روشن کردن بدون کلید است. در این سیستم آپشن‌های دیگری مانند استارت از راه دور توسط ریموت کنترل،  PKE ( قفل و باز شدن اتوماتیک با دور و نزدیک شدن صاحب خودرو ) ، GPS و امکان نصب دکمه روی دستگیره درب و… وجود دارد.

اگر بخواهید بیشتر درباره این محصول بدانید در ادامه این مطلب از فروشگاه پارس آپشن با ما همراه باشید.

کیلس استارتر اسکای پین اصل بهترین آپشن خودرو

سیستم کیلس استارت اسکای پین دارای مزایای زیر است:

  • دارای سیستم ضد سرقت: در گذشته سارقان خودرو با ابزار فیزیکی درب خودرو را به راحتی باز می‌کردند و موتور خودرو را روشن می‌کردند. اما کیلس استارت با امنیت فوق العاده‌ای که دارد از این کار جلوگیری می‌کند. چراکه شخصی که قصد دزدی خودرو را داشته باشد باید با مسائل امواج رادیویی آگاه باشد. همچنین اگر سوئیچ خود را در جاهای ناامن رها نکنید این اتفاق نمی‌افتد.
  • از راه دور می‌توان خودرو را  از راه دور در زمستان گرم کرد.
  • همچنین با استفاده از سوئیچ می‌‍‌توان درب صندوق عقب را با ریموت کنترل باز و بسته کرد.
  • قابلیت ماشین یابی با استفاده از سیستم کیلس استارت اسکای پین
  • قابلیت PKE یعنی اسکای پین قادر است در فاصله 1 تا 2 متری با در دست داشتن ریموت به صورت اتوماتیک درب‌ها را باز کند. همچنین زمانی که شما در فاصله 3 تا 6 متری خودرو قرار دارید درب‌های خودرو به طور خودکار قفل می‌شود.
  • سیستم KEYLESS SKYPINE یک سیستم ضدسرقت است و امکان رمزگذاری به وسیله  یک عدد 6 رقم دارد.
  • با لمس دستگیره درب و یا دور شدن از خودرو، اتومبیل قفل می‌شود و نیازی به فشردن دکمه قفل ریموت نیست.
  • کیلس استارتر فابریک اسکای پین با امکانات RFID که در صورت نبودن ریموت، خودرو روشن نخواهد شد.
  • دارای ایموبلایزر فابریک
  • سیستم پین کد
  • این محصول با تنوع ریموت بالا در مدل‌های روبرو به بازار عرضه می‌شود: طرح مدل بنز، BMW، آزرا گرنجور، تویوتا، هیوندای اسمارت، هیوندای النترا، کیا اسمارت، کیا اسپورتیج، فورد، جک، نیسان و رنو

عملکرد KEYLESS SKYPINE

در این سیستم سوئیچ استارتر خودرو حذف می‌شود و دکمه کیلس به جای آن نصب می‌شود. سیستم کیلس استارت اسکای پین یونیت اصلی سیستم وظیفه کنترل سوئیچ خودرو را در اختیار می‌گیرد. سپس این سیستم با شناسایی ریموت کنترل یا فرمان ریموت اجازه روشن شدن خودرو را می‌دهد. زمانی که به خودرو نزدیک می‌شوید ریموت، سیگنال را به خودرو می‌فرستد و خودرو تشخیص می‌دهد که شما به آن نزدیک شده‌اید و دربها را باز می‌کند. اگر این سیستم به طور فابریک در خودرو نصب شود ایموبلایزر برای ایمنی خودرو است. اما اگر ایموبلایزر غیرفعال شود می‌توانید از تمامی امکانات کیلس استارت اسکای پین استفاده کنید.

امکان نصب یونیت ایموبلایزر بر روی سیستم وجود دارد. در واقع این سیستم به گونه‌ای عمل می‌کند که وقتی دستگاه دستور روشن شدن خودرو را صادر می‌کند، کد کلید بر روی خودرو القا می‌شود. در این صورت از روشن شدن خودرو به طور یکسره جلوگیری می‌شود. فقط زمانی که ورود مجاز باشد سیستم به طور اتوماتیک روشن می‌شود. اگر ایموبلایزر خودرو غیرفعال شود قابلیت روشن کردن خودرو توسط ریموت از فاصله دور حذف خواهد شد. بنابراین باید وارد خودرو شوید و با دکمه، خودرو را روشن کنید.

راهنمای عملکرد دزدگیر و کیلس استارتر اسکای پین SkyPine فرستنده

در مدل RFID قفل/فعال کردن ریموت arm ، بازکردن قفل یا غیرفعال کردن disarm به طور اتوماتیک بدون نیاز به هیچ عملکردی قابل اجرا می‌باشد. اگر مدل RFID بر روی خودرو اعمال نشود بازهم فرستنده عملکردهای زیر را انجام می‌دهد:

فعال شدن کلید قفل ARM

در سه حالت زیر این کلید فعال می‌شود:

  • حالت عادی : این کلید، رهنمای ماشین و آژیر و قفل و فعال کردن  ARM سه ثانیه ، خروجی بستن شیشه را به مدت ۱۸ ثانیه فشار دهید.
  • در ACC یا حالت ON (روشن کردن ماشین) : این کلید را برای بسته شدن دربها بزنید.
  • در حالت سیستم اطلاع رسانی (Car Page) : کلید را بیشتر از 3 ثانیه برای پیچ ماشین فشار دهید.

غیر فعال کردن کلید باز کردن قفل disram

در حالت قفل یا arm فعال یا حالت نرمال کلید را به همراه راهنمای ماشین را 2 بار باید فشار دهید تا disram غیرفعال شود. همچنین در حالت باز کردن قفل یا غیر فعال کردن disarm باید کلید را بیشتر از 2 ثانیه نگهدارید و راهنما را 2 بار بزنید.در زمان عملکرد  RFID تا زمانی که کلید را از دست فرستنده فشار دهید خودرو از کنترل خارج است.

کلید بی صدا شود

برای اینکه این کار را انجام دهید در سه حالت زیر می‌توانید کلید را بی صدا کنید:

  • در حالت باز کردن قفل یا غیر فعال کردن disarm : این کلید را با آلارم راهنمای ماشین و arm را بیشتر از 3 ثانیه فشار دهید.
  • در حالت ACC یا ON : بیشتر از 3 ثانیه برای قرارگیری در حالت ضد سرقت فشار دهید.
  • و در حالت army : این کلید را بیشتر از 3 ثانیه برای ریموت کردن استارت موتور فشار دهید.

روشن و خاموش کردن موتور خودرو با کیلس استارت اسکای پین

اگر می‌خواهید موتور را در حالت نرمال روشن کنید باید در حالت نرمال درب‌ها را ببندید و فرستنده یا پاسخگو باید در درجه تایید باشد. سپس پدال ترمز را فشار دهید و دکمه موتور را هم فشار دهید. به این ترتیب موتور روشن می‌شود و دکمه استارتر از قرمز به سفید تغییر می‌کند. اما اگر موتور در 8 ثانیه استارت نزد باید رویه استارت را لفو بزنید.

اما اگر می‌خواهید موتور را خاموش کنید باید در حالت کار کردن موتور، دکمه کیلس استارت اسکای پین را بیشتر از 3 ثانیه فشار دهید. بنابراین موتور خودرو خاموش می‌شود.

قیمت کیلس اسکای پین

کیلس استارت اسکای پین بهترین تکنولوژی است که در خودروها از آن به جای سیستم قفل مرکزی و دزدگیر و سوئیج فلزی خودروها استفاده می‌شود. این سیستم به راننده این امکان را می‌دهد تا بدون در دست داشتن سوئیچ، خودرو را روشن کند. علاوه بر تمامی این موارد این سیستم باعث سهولت در کار و افزایش سیستم ایمنی خودرو می‌شود. کیلس استارت اسکای پین skypine ریموت‌های متنوع و مستحکم و فابریکی است. اگر مایل به خرید این قطعه اصل هستید می‌توانید با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه پارس آپشن خریداری کنید. انواع مختلفی از این محصول وجود دارد ولی سعی کنید برندی معتبر خریداری کنید. چون برندهای نامعتبر هم امنیت کمتر و هم امکانات کمتری دارند. به همین دلیل هزینه کردن برای آنها کار عاقلانه‌ای نیست.

کیلس استارتر برند skypine اسکای پین به صورت فابریک و بدون اختلال در سیستم برقی خودرو نصب می‌شود. این محصول دارای 1 سال گارانتی است و جزو مرغوب‌ترین کیلس‌های موجود در بازار ایران است. برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت کیلس استارت اسکای پین با ما در فروشگاه پارس آپشن در تماس باشید.