بلاگ

تعمیر مانیتور اندروید لندکروز

تعمیر مانیتور اندروید لندکرو

تعمیر مانیتور اندروید لندکروز از تخصص تکنسین‌های متخصص ما در فروشگاه پارس آپشن می‌باشد. ضبط و مانیتور لندکروز همانند سایر خودروها ممکن است به دلایل مختلفی با مشکلاتی مواجه شود. در این مواقع باید اقدام به یافتن علت خرابی مانیتور ماشین و تعمیر ضبط و مانیتور تویوتا لندکروز نماییم. بنابراین باید مشکلات مانیتور اندروید خودرو را شناخته و در هنگام مشاهده هر کدام به مراکز ارائه خدمات تعمیرات مانیتور فابریک اندروید خودرو مراجعه کنیم. در ادامه این مطلب از وب سایت فروشگاه پارس آپشن به بررسی مشکلات مانیتور اندروید، ریست فکتوری مانیتور اندروید ماشین، رمز ریست فکتوری مانیتور اندروید ماشین، سفید شدن مانیتور، خاموش شدن ناگهانی ضبط و مانیتور اندروید، ثابت ماندن لوگو روی مانیتور، از کار افتادن دوربین دنده عقب مانیتور لندکروز و … و همچنین تعمیر مانیتور لندکروز می‌پرداریم.

مشکلات مانیتور اندروید خودرو

در زیر به مهم‌ترین مشکلات مانیتور اندروید خودرو که نیازمند تعمیر مانیتور ماشین و تعمیر مانیتور اندروید لندکروز است، اشاره می‌کنیم:

  • سفید شدن و خاموش شدن ناگهانی صفحه مانیتور لندکروز
  • ثابت ماندن لوگو روی صفحه نمایشگر
  • داشتن نویز و صداهای اضافی در خودرو
  • کار نکردن USB یا فلش در ضبط خودرو
  • از کار افتادن دوربین دنده عقب لندکروز
  • شکسته شدن و کار نکردن تاچ مانیتور
  • هنگ کردن ضبط یا مانیتور خودرو
  • عدم اتصال به بلوتوث
  • گم کردن رمز ریست فکتوری مانیتور اندروید ماشین

عدم کارکرد تاچ نمایشگر مانیتور اندروید لندکروز

یکی از رایج‌ترین و مهم‌ترین مشکلات مانیتور اندروید لندکروز، کار نکردن تاچ نمایشگر است. درصورتی ایجاد مشکل در تاچ نمایشگر نیاز به تعمیر مانیتور اندروید ماشین و تعویض آن دارید. اگر مشکل تاچ نمایشگر مربوط به شکستگی و نیم سوز شدن تاچ باشد، امکان تعمیر مانیتور ماشین وجود نداشته و باید تعویض گردد. درغیر این صورت برای تعمیر مانیتور اندروید لندکروز باید به تعمیرکاران ماهر و باتجربه در این زمینه مراجعه کنید. برخی از دلایل کار نکردن تاچ مانیتور اندروید لندکروز شامل موارد زیر است:

  • تعمیر مانیتور ماشین برای قرارگیری در زیر نور آفتاب
  • تعمیر مانیتور اندروید ماشین برای شستن صفحه با مایع شیشه شویی
  • تعمیر مانیتور لندکروز برای واکس زدن داشبورد

عدم سیگنال دهی مسیریاب مانیتور برای تعمیر مانیتور اندروید لندکروز

جی پی اس مانیتور اندروید ممکن است به دلایلی سیگنال نداده و از کار بیافتد. در برخی مواقع تعمیر ضبط و مانیتور تویوتا لندکروز بسیار راحت است. برای نمونه درصورتی که مشکل جی پی اس به سبب عدم نصب آنتن باشد باید، با نصب صحیح آن تعمیر مانیتور اندروید لندکروز را انجام داد. حتی ممکن است به دلیل قرارگیری ماشین در نقطه کور چی پی اس این مشکل رخ دهد که با حرکت ماشین برطرف می‌شود. اما اگر مشکل حل نشد، سیستم خودروی شما دچار مشکل سخت افزاری شده و می‌تواند مربوط به خرابی رم و یا ناهماهنگی در رم با دستگاه مربوطه باشد. در این حالت باید اقدام به تعمیر مانیتور اندروید لندکروز توسط متخصصانی مجرب نمود.

عدم شناخت فلش بوسیله درگاه USB مانیتور

درصورت بروز این مشکل باید قسمت سخت افزاری دستگاه و ویروسی بودن فلش را بررسی کنید. اگر مشکل از سخت افزار دستگاه بود برای تعمیر مانیتور اندروید لندکروز اقدام نمایید.

عدم نمایش تصویر دوربین دنده عقب مانیتور لندکروز

عدم نمایش تصویر دوربین دنده عقب لندکروز یکی از مشکلاتی است که نیاز به تعمیر مانیتور اندروید ماشین دارد. در زمان نصب مانیتور، دوربین دنده عقب به سوکت مربوطه متصل شده و نصب می‌گردد. درصورت عدم نمایش تصویر ممکن است مدل دوربین با مانیتور متناسب نباشد که در این صورت باید دوربین را تعویض نمایید. اگر دوربین دنده عقب لندکروز بعد از مدتی از کار افتاد، احتمال دارد ایراد نرم افزاری داشته باشد. در این حالت برای اقدام به نصب و فعال‌سازی آپدیت‌های مناسب نمود. درنهایت درصورت عدم رفع مشکل، برای بررسی علت خرابی مانیتور ماشین و تعمیر مانیتور اندروید لندکروز، باید سیم کشی را بررسی کرد.

فراموش کردن رمز ریست فکتوری مانیتور اندروید ماشین

در مانیتورهای اندروید گاهی برای مشکلات ویروسی شدن و … باید ریست فکتوری مانیتور اندروید ماشین انجام شود. برای بازگردانی به حالت کارخانه باید یک پسورد 4 الی 6 رقمی وارد کنید. درصورتی که رمز اشتباهی بزنید می‌توانید پسوردهای دیگر ار نیز تست کنید و دستگاه قفل و هنگ نمی‌کند. اما درصورت تعویض پسورد دیگر قادر به ریکاوری آن نخواهید بود. درصورتی که رمز ریست فکتوری مانیتور اندروید ماشین خود را فراموش کرده باشید، باید دستگاه توسط تکنسین پروگرام شود.

درچه شرایطی به تعمیر مانیتور اندروید ماشین نیاز است؟

در هنگام بروز مشکلاتی نظیر بی صدا بودن، کار نکردن تاچ نمایشگر، قرارگیری در زیر نور افتاب، عدم سیگنال دهی مسیریاب، کار نکردن فلش و …. باید پس از بررسی علت خرابی مانیتور ماشین، اقدام به تعمیر مانیتور اندروید لندکروز نمود.

آیا باتری به باتری کردن از دلایل و علت خرابی مانیتور ماشین است؟

بله. باتری به باتری کردن به علت ایجاد فشار الکتریکی ناگهانی به قسمت‌های برقی خودرو مانند ضبط و مانیتور و … آسیب می‌زند. در این صورت باید به مراکز معتبر برای تعمیر مانیتور اندروید لندکروز مراجعه کرد.