بلاگ

تعمیر مانیتور آزرا و 14 مشکل رایج در آن

تعمیر مانیتور آزرا و 14 مشکل رایج در آن

تعمیر مانیتور آزرا یکی از چالش‌هایی است که اغلب دارندگان این خودرو ممکن است با آن روبرو شوند. تنظیمات ضبط آزرا یا سیستم صوتی آزرا گرنجور در برخی مواقع دچار خرابی و اشکلاتی می‌شود که نیاز به تعمیرات مانیتور آزرا دارد. ایرادات سخت افزاری یا نرم افزاری، قفل شدن ضبط آزرا، هنگ کردن مانیتور اندروید آزرا و … از این قبیل مشکلات است که درصورت بروز باید اقدام به تعمیر ضبط و مانیتور فابریک هیوندای آزرا نمود.

تعمیر مانیتور هیوندا آزرا و انواع دیگر مانیتور مانند تعمیر مانیتور کمری و … باید توسط متخصصانی ماهر و باتجربه انجام گیرد. درصورت تعمیر ضبط و مانیتور هیوندا آزرا (گرنجور) توسط افراد نابلد، ممکن است خسارات وارده بیشتر شود و شما به جای تعمیر مانیتور آزرا مجبور به تعویض آن شوید. از این رو متخصصان ما در فروشگاه پارس آپشن با تجربه فنی بالا و آشنایی با کلیه تنظیمات ضبط آزرا و بخش سخت افزاری سیستم صوتی آزرا گرنجور این دست از تعمیرات مانیتور آزرا را برای شما به بهترین شکل انجام می‌دهند.

تعمیر مانیتور آزرا و اشکالات رایج آن

تعمیر مانیتور آزرا به منظور رفع ایرادات گوناگونی انجام می‌گیرد که برخی از آن‌ها بسیار شایع و رایج هستند. مشکلاتی از قبیل روشن نشدن یا خاموش شدن ناگهانی سیستم صوتی آزرا گرنجور، سفید شدن مانیتور، هنگ کردن و … از جمله اختلالاتی است که ممکن است برای این خودروها پیش آید. درصورت بروز این مشکلات دارندگان این خودرو باید سریعا اقدام به تعمیر مانیتور ویندوز آزرا یا تعمیر مانیتور اندروید آزرا نمایند.

مشکلات مولتی مدیا آزرا و تنظیمات ضبط آزرا ممکن است به علت توشیویی بدون دقت، باتری به باتری کردن خودرو، نوسانات برق ماشین و … رخ دهند. در این هنگام شما با انجام تعمیر ضبط و مانیتور فابریک هیوندای آزرا می‌توانید مجددا از امکانات عالی این مولتی مدیا استفاده نمایید. اما آنچه برای تعمیر ضبط آزرا گرنجور مهم است شناسایی مشکلات و ایرادات شایعی است که برای آن رخ می‌دهد. بنابراین در ادامه قصد داریم تا شما را با برخی از مشکلات رایج سیستم صوتی آزرا گرنجور آشنا سازیم:

  1. تعمیر مانیتور آزرا برای مشکل روشن نشدن ضبط
  2. روی آرم یا لوگو ماندن سیستم صوتی آزرا گرنجور
  3. تعمیرات مانیتور آزرا برای از کار افتادن دوربین دنده عقب آزرا
  4. کار نکردن تاچ و صفحه نمایشگر مانیتور آزرا
  5. سفید شدن صفحه مولتی مدیا آزرا
  6. تعمیر مانیتور ویندوز آزرا برای خرابی فلش یا پورت فلش
  7. تعمیر مانیتور اندروید آزرا برای نیاز به آپدیت شدن
  8. ایرادات برنامه و نرم افزاری ضبط آزرا
  9. تعمیر مانیتور هیوندا آزرا برای ایراد پخش صدا
  10. تعمیر ضبط و مانیتور فابریک هیوندای آزرا برای کالیبره نبودن تاچ
  11. خاموش شدن ناگهانی مانیتور پخش
  12. تعمیر ضبط آزرا گرنجور برای عدم نمایش تصاویر در صفحه نمایش
  13. قفل شدن ضبط آزرا
  14. عدم نمایش مبدا و مقصد و کار نکردن GPS نقشه راه

تعمیرات مانیتور آزرا از طریق ریست کردن

در برخ مواقع با ریست کردن ضبط، تعمیر مانیتور آزرا انجام می‌شود. ریست کردن ضبط آزرا کاری ساده برای رفع هنگ کردن مانیتور است. به عبارتی در مواقعی که مانیتور هیوندا آزرا هنگ می‌کند و تنظیمات ضبط آزرا بهم می‌خورد، یکی از راهکارهای ساده برای تعمیر مانیتور آزرا ریست کردن آن است. نحوه ریست کردن سیستم صوتی آزرا گرنجور براساس مراحل زیر است:

  • ابتدا باید به قسمت set up دستگاه شوید.
  • سپس روی گزینه Reset Factory کلیک کنید.
  • در این مرحله فرایند ریست کردن ضبط آغاز می‌شود. در طول این پروسه شما نباید هیچگونه عملیاتی روی سیستم پخش خودرو انجام دهید.

تعمیر مانیتور ویندوز آزرا برای روشن نشدن دستگاه

یکی از رایج‌ترین خرابی‌ها در خودرو آزرا، روشن نشدن سیستم ضبط و پخش ماشین است که ممکن است بسیاری از دارندگان این خودرو را نگران کند. در این حالت برای تعمیر مانیتور آزرا ابتدا باید شل شدن سوکت برق پخش دستگاه را بررسی نمایید. اگر سوکت برق نیز سالم بود باید ضبط را باز کرده و با دقت بررسی کنید تا بتوانید مشکل آن را بیابید و سپس اقدام به تعمیرات مانیتور آزرا نمایید. توجه کنید که تعمیر ضبط و مانیتور فابریک هیوندای آزرا و تعمیر مانیتور اندروید آزرا باید حتما توسط متخصصانی مجرب انجام گیرد.

تعمیر مانیتور هیوندا آزرا برای خرابی فلش

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در سیستم مانیتور فابریک هیوندا آزرا رخ دهد، مشکل در قسمت فلش پخش یا پورت فلش می‌باشد. در اغلب مواقع ایراد مربوط به خود فلش است. با اتصال فلش ویروسی به مانیتور آزرا ممکن است سیستم عامل اندروید مانیتور دچار ویروس شده و هنگ کند و نیاز به تعمیر مانیتور اندروید آزرا داشته باشید.

اما گاهی مشاهده شده که مشکل رخ داده به قسمت پورت فلش مربوط بوده و این قسمت به سبب ضربه ریزی که به آن وارد شده از جای خود بیرون آمده است و از همین رو هیچ فلشی را نمی‌تواند بخواند. در این مواقع برای تعمیر ضبط و مانیتور فابریک هیوندای آزرا باید پنل ضبط را باز کرد و پورت آن را بررسی نمود. درصورت امکان تعمیر قسمت پورت فلش اینکار انجام می‌گیرد، اما اگر نتوان تعمیر مانیتور آزرا این قسمت را انجام داد، باید پورت فلش تعویض شود.

تعمیر مانیتور اندروید آزرا با آپدیت کردن و بروزرسانی ضبط

یکی از موارد مهم در سیستم صوتی آزرا گرنجور، آپدیت و بروزرسانی این تجهیزات است. همانطور که می‌دانید سبستم عامل اندروید مانیتورهای خودرو همانند سیستم عامل اندروید گوشی‌های موبایل مرتب درحال بروزرسانی و آپدیت هستند و قابلیت‌های جدیدی را برای مصرف کنندگان ارائه می‌دهند. در اتومبیل‌ها از نسخه 6 به بالای اندروید استفاده می‌شود. برای بهبود علمکرد این سیستم عامل باید آپدیت و بروزرسانی به صورت مرتب انجام شود. درصورت بروز مشکلاتی در این مولتی مدیا شما برای تعمیر مانیتور اندروید آزرا کافیست سیستم عامل آن را آپدیت نمایید.

تعمیر ضبط و مانیتور فابریک هیوندای آزرا برای مشکل خاموش شدن یا روی لوگو ماندن

در برخی مواقع مشاهده شده است که مانیتور آزرا به صورت ناگهانی خاموش می‌شود و یا تصویر روی صفحه نمایش روی لوگو هیوندا ثابت می‌ماند. در این حالت برای تعمیر مانیتور آزرا برای خاموشی ناگهانی باید مشکل برررسی شده و درصورت عدم تعمیر، تعویض مانیتور انجام گیرد. مشکل روی آرم ماندن مانیتور معمولا به اختلال در سیستم عامل دستگاه مربوط می‌شود. برخی مواقع نیز آی‌سی هارد مانیتور  آزرا دچار Bad Sector می‌شود که با تعویض این قطعه این مشکل برطرف خواهد شد. برای تعمیر ضبط آزرا گرنجور برای مشکل روی لوگو ماندن باید از تکنسین‌های ماهر کمک بگیرید.

تعمیر مانیتور آزرا برای رفع اختلال سفید شدن مانیتور چگونه است؟

برای تعمیر مانیتور ویندوز آزرا به این علت باید اختلالات کالیبراسیون را بررسی نمود. اختلال در کالیبراسیون ممکن است موجب سفید شدن صفحه مانیتور آزرا شود. بدین منظور نیز باید حتما به مراکز تخصصی برای تعمیر ضبط و مانیتور هیوندا آزرا (گرنجور) مراجعه نمایید.