بلاگ

تعمیر مانیتور دنا به صورت تخصصی در کمترین زمان

تعمیر مانیتور دنا

تعمیر مانیتور دنا و دناپلاس از مشکلاتی است که اکثر صاحبان این نوع خودروها با آن مواجه هستند. مانیتور دنا فابریک است و قطعا می‌دانید که مانتیور فابریک هر خودرویی یک قطعه سخت افزاری است. این مانیتور فابریک موارد گرافیکی مانند موارد زیر را با استفاده از کارت گرافیک در خودرو پخش می‌کند و یا نشان می‌دهد:

  • تصاویر و عکس‌ها
  • فیلم‌ها
  • مسیر یاب یا GPS
  • اینترنت
  • و….

تعمیر ضبط دنا و تعمیر مانیتور فابریک دنا بسیار تخصصی و فنی می‌باشد. بنابراین علت عدم روشن شدن ضبط دنا و خاموشی ناگهانی مانیتور های دنا و دنا پلاس و تمامی ایرادات مربوط به نمایش فیلم و عکس، پخش صدا خروجی، برنامه و اختلال نرم افزاری باید توسط متخصصین مورد بررسی قرار بگیرد.

مشکلات و ایرادات مربوط به تعمیرات مانیتور دنا دلایل مختلفی دارد. در هر صورتی نباید نگران باشید و باید تعمیرات مانیتور دنا را به متخصص آن بسپارید. برطرف کردن این مشکلات با هزینه‌ای مناسب انجام می‌شود. پس هیچگونه نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید. اگر قطعه سخت افزاری مانند کارت گرافیک مانیتور دچار مشکل شده باشد تعمیر آن کمی سخت است. اما ما در فروشگاه پارس آپشن به بهترین شکل ممکن تعمیر مانیتور ویندوز دنا و تعمیر مولتی مدیا دنا پلاس را در کوتاهترین زمان برای شما عزیزان انجام می‌دهیم. برای اینکه بدانید مشکل خرابی مانیتور خودروتان چیست در ادامه این مطلب از فروشگاه پارس آپشن با ما همراه باشید.

تعمیر مانیتور فابریک دنا و مشکلات رایج و مهم آن

مشکلاتی که باعث خرابی مانتیور دنا و دنا پلاس می‌شود در هر نوع خودرویی وجود دارد. حتی ماشین‌های خارجی و برندهای معتبر هم می‌توانند به این مشکلات دچار شوند. در زیر به مشکلات رایج برای تعمیرات مانیتور دنا پرداخته‌ایم:

خاموش شدن مانتیور به طور ناگهانی و پخش خودکار مانتیور دنا

این مشکل در زمانی که از دنده عقب استفاده می‌کنید اتفاق می‌افتد. بعد از این اتفاق روی مانتیور بعد از 1 دقیقه کاملا سفید می‌شود و خط‌های رنگی از بالا به پایین روی صفحه حرکت می‌کنند. علت خاموش شدن ناگهانی دستگاه استفاده از قطعات غیر اصلی و بی‌کیفیت است. بنابراین قطعه‌ای مناسب برای خودرو خود نصب کنید. همچنین این مشکل مربوط به قسمت نرم افزاری و برنامه می‌باشد.  باید تعویض ic  توسط متخصصین فنی انجام شود. بخش نرم افزاری سری قدیم ضبط دنا نیاز به  تعویض IC و زدن برنامه روی IC دارد. این ایراد یکی از بدترین مشکلات تعمیرات مانیتور دنا است. به همین دلیل برای تعمیر مولتی مدیا دنا باید توسط تعمیرکارهای متخصص انجام شود.

چراکه اگر افراد نابلد به مانیتور شما دست بزنند یا حتی اگر خودتان دست به آچار شوید ممکن است وضعیت مانیتور بدتر شود. این مشکل ممکن است به قدری باشد که حتی تعمیرکار متخصص هم نتواند مشکل شما را حل کند. بنابراین حتما تعمیر مانیتور ویندوز دنا و تعمیر مانیتور اندروید دنا را توسط متخصصین حرفه‌ای انجام دهید.در این صورت خیالتان راحت است.

بهم خوردگی صدای مولتی مدیا یا Zabtmashin Dena

اگر بعد از 10 تا 15 دقیقه صدا در ماشین شما پخش شد، یعنی اینکه مانیتور خودروی شما داغ کرده و صدا را با مشکل و به صورت درهم پخش می‌کند. یا اینکه ممکن است بعضی وقت‌ها صدا خیلی بلند و غیر قابل کنترل شود. به این صورت که احساس می‌کنید کسی در حال جیغ زدن می‌باشد. تمام این موارد باعث آزار و اذیت شما می‌شود و باید هرچه سریع‌تر برای خلاصی از این مشکل آن را رفع کنید. این مشکل زمانی که ولتاژ اضافی در بلندگوهای شما وجود داشته باشد رخ می‌دهد. در این زمان بوبین یا سیم پیچ بلندگوی دنا شما می‌سوزد. همچنین عملکرد دستگاه پخش ضعیف می‌شود یا به اصطلاح ضبط هنگ می‌کند. با وجود این مشکل تاچ ضبط از کار می‌افتد. البته اگر به متخصصان این حرفه مراجعه کنید تعمیرات مانیتور دنا را با وجود این مشکل برای شما انجام می‌دهند.

لازم است بدانید که این مشکل هیچ ارتباطی با آی سی صدا ندارد و هیچ نیازی به تعمیر و دستکاری آن ندارد. اما متاسفانه برخی از افراد نابلد و غیر حرفه‌ای در صورتی که مشکل در صدای مانیتور فابریک دنا باشد، بلافاصله آی سی خودرو را باز می‌کنند و آن را تعمیر می‌کنند. این کار باعث از بین رفتن کامل فیبر می‌شود. بنابراین هیچ زمانی به افراد غیر حرفه‌ای، تعمیر مانیتور اندروید دنا خود را نسپارید. با این کار هم دستگاه شما تعمیر می‌شود و هم در صرف هزینه‌های گزاف صرفه جویی می‌کنید. دستکاری ضبط دنا توسط افراد غیر حرفه‌ای سبب تخریب بیشتر ضبط می‌شود و ممکن است اختلالی در کارکرد باندها ایجاد کند و هزینه تعمیرات مانیتور دنا بالا می‌برد . همچنین ممکن است ایراد در پخش تصاویر و ویدیو یا به طور کلی اختلال در صفحه نمایش مانیتور به وجود بیاید.

علت مشکلات سیستم صوتی دنا و تعمیر ضبط پخش مانیتور ماشین دنا پلاس

سیستم عامل ویندوز ce از عوامل خرابی ضبط دنا است. همین سیستم عامل بر روی مولتی مدیا دنا نصب شده است. این مشکل بیشتر به دلیل وصل کردن موبایل به سیستم صوتی پیش می‌آید. از دیگر دلایل می‌توان به این مورد اشاره کرد که ممکن است فلشی ویروسی را به ضبط دنا متصل کرده‌اید. این مشکلات به دلیل عدم امنیت یک سیستم امنیتی در برابر فایل‌های مخرب در ویندور سی ای اتفاق می‌افتد. اینتر فیس یا همان کنترل فرمان ضبط دنا در اثر استفاده زیاد دچار عملکرد ضعیفی می‌شود. به این صورت که راننده یا فرد زمانی که می‌خواهد ولوم صدا را کم یا زیاد کند کلیدهای جلو و عقب کار می‌کند. در کل کلیدها، جابجا کار می‌کنند و دچار اختلال کارکردی می‌باشند. این مشکل در قسمت cd و usb ضبط دنا به وجود می‌آید.

در صورتی بخواهید از این مشکل جلوگیری کنید باید قبل از اتصال تلفن همراه و فلش به ضبط دنا و دنا پلاس از ویروسی نبودن آن اطمینان داشته باشید. همچنین تا جایی که ممکن است موبایل و تبلت خود توسط مالتی مدیا دنا و دنا پلاس شارژ نکنید. برای تعمیر مانیتور دنا در پخش صدا و تعمیر ضبط دنا باید دلیل قطع شدن موزیک و ایجاد نویز در صدای خروجی مشخص شود. همچنین برای تعمیر مولتی مدیا دنا باید به بررسی باندها و اتصالات سوکت‌ ضبط خودرو و بررسی برنامه و کلیدهای ولوم پرداخته شود. در این صورت عیب یابی مانیتور و تعمیرات مانیتور دنا بسیار عالی انجام می‌شود و اشکالات کارکردی مولتی مدیا خودرو عیب یابی می‌شود.

علت سفید شدن مانیتور دنا و تعمیر مانیتور دنا

یکی از مشکلات رایجی که اکثر دنا سواران با آن برخورد می‌کنند این است که مانیتور فابریک خودرو آنها به طور ناگهانی سفید، سیاه و یا رنگی می‌شود. در این صورت راننده حس می‌کند که صفحه ال سی دی مانیتور فابریک دنا در اثر ضربه سوخته است و دچار این مشکل شده است. این مشکل سبب می‌شود تا شما نتوانید با مانیتور فابریک دنا کار کنید. چراکه تمام امکانات نرم افزاری دنا با مانتیور قابل مشاهده و مدیریت است. در نتیجه اگر صفحه مانیتور فابریک خودرو شما سفید یا سیاه و رنگی شد در واقع کل دسترسی شما از بین می‌رود.

علت سفید شدن مانیتور دنا از عوامل سخت افزاری است. یعنی مانیتور شما سوخته است و برای تعمیر مولتی مدیا دنا باید آن را تعویض کنید. همچنین می‌توانید به دلیل مشکلات نرم افزاری باشد. یعنی اینکه یک برنامه مخرب یا قدیمی و یا یک ویروس که با فلش یا USB انتقال داده شده است باعث ایجاد این مشکل شده است. در هر صورت این مشکل قابل حل است و تعمیر مانیتور ویندوز دنا و تعمیر مانیتور اندروید دنا را باید به متخصصین حرفه‌ای بسپارید.

تعمیر مانیتور دنا و علت روشن نشدن مانتیور دنا و دنا پلاس

یکی از مشکلات رایجی که هر خودرویی که سیستم صوتی تصویری دارد و با آهن مواجه می‌شود، روشن نشدن مانیتور خودرو است. دلیلی که باعث ایجاد این مشکل می‌شود ممکن است مربوط به عبور جریان برق در سیستم سیم کشی خودرو باشد و باید برای تعمیرات مانیتور دنا به این نکته توجه کرد. قطعی در سیم کشی و یا حتی اختلال در این بخش سبب روشن نشدن مانیتور دنا و دنا پلاس می‌شود. چنانچه با این مشکل مواجه هستید برای تعمیر مانیتور فابریک دنا این مشکل را رفع کنید و از مانیتور هوشمند استفاده کنید.