بلاگ

تعمیر مانیتور اچ سی کراس با ضمانت تعمیر

تعمیر مانیتور اچ سی کراس

تعمیر مانیتور اچ سی کراس به صورت تخصصی و در کمترین زمان در فروشگاه پارس آپشن انجام می‌شود. امروزه ضبط تصویری ماشین امکانات زیادی به کاربران می‌دهد. برای مثال با مانتیور خودرو می‌توان از اینترنت، تلویزیون و جی پی اس و….استفاده کرد. در واقع با مانیتور، لذت رانندگی و سفر دوچندان می‌شود. همچنین به دلیل وصل شدن دوربین‌های عقب امنیت خودرو را به شدت افزایش می‌دهد. همچنین شما را از کروکی کشیدن برای پلیش درزمان تصادف راحت می‌کند. حتی به دلیل وجود بلوتوث می‌توان به راحتی با گوشی مکالمه کرد و از رانندگی لذت برد.

اما ممکن است به دلایل مشکلاتی مانند ایرادهای سخت افزاری و نرم افزاری ضبط و مانیتور اندروید خودرو شما از کار بیفتد و شما را به دردسر بیندازد. چند مورد از علت‌های خرابی مانیتور اندروید اچ سی کراس عبارت است از:

  1. باتری به باتری کردن
  2. توشویی بدون دقت و نامناسب
  3. استفاده از فلش مموری
  4. اس دی کارت
  5. همچنین استفاده از سایر حافظه‌های جانبی ویروس دار
  6. نوسان برق ماشین
  7. و….

در ادامه این مطلب از فروشگاه تجهیزات و آپشن‌های ماشین پارس آپشن به توضیحات بیشتری درباره تعمیر و خرابی مانتیور اچ سی کراس میپردازیم.

مزایای استفاده از ضبط و مانیتور اچ سی کراس

مانیتور اچ سی کراس دارای مزایای زیر می‌باشد:

  • قابلیت پشتیبانی
  • ساپورت USB و کارتSD
  • پشتیبانی از انواع فرمت‌های صوتی و تصویری
  • دارای ماژول بلوتوث
  • دارای GPS همراه
  • قابلیت تنظیم صدا
  • پشتیبانی از سنسور دنده عقب خودرو

تفاوت ضبط ولوم بالا و پایین اچ سی کراس

در خودرو اچ سی کراس دو نوع ضبط زیر وجود دارد:

  • ضبط ولوم بالا : این نوع ضبط برای نسل‌های قدیمی اچ سی کراس است و مشکلات و خرابی‌های زیادی دارد.
  • ضبط پخش دانگ فنگ اچ سی کراس ولوم پایین: نسل جدید اچ سی کراس دارای این نوع ضبط است و مشکلات مربوط به ضبط را حل کرده است. همچنین قابلیت‌های بیشتری دارد.

عیوب رایج در مانیتورهای دانگ فنگ اچ سی کراس

معمولا ضبط های اچ سی کراس دارای مشکلات زیر هستند:

  • روشن نشدن ضبط h30 cross
  • روی آرم موندن ضبط اچ سی کراس
  • و عدم کارایی سنسور دنده عقب اچ سی کراس
  • عدم کارکرد تاچ و مانیتور اچ سی کراس
  • عدم نمایش فیلم و ویدئو در هنگام حرکت
  • خاموشی ناگهانی ضبط اچ سی کراس
  • تغییر زبان و به صورت چینی نمایش دادن
  • خرابی فلش مانیتور H30 cross
  • سفید شدن صفحه نمایش اچ سی کراس
  • نداشتن رادیو در پخش اچ سی کراس
  • نویز در زمان پخش صدا
  • قطعی کامل صدا

در زیر به توضیح هر کدام از این موارد برای تعمیر مانیتور اچ سی کراس پرداخته‌ایم:

تعمیر ضبط اچ سی کراس

از زمانی که سیستم عامل اندروید برای سیستم‌های صوتی و تصویری عرضه شد، کارایی این سیستم را راحت کرد. یکی از مزایای عالی مانتیور دانگ فنگ اچ سی کراس وجود رهیاب رایگان به صورت آنلاین است. البته در ایران به دلیل قدرت خرید پایین مردم عموما مانیتورها ویندوزی هستند.

تعمیر عدم روشن شدن ضبط و مانیتور اچ سی کراس

یکی از موارد خرابی ضبط H30 Cross مربوط به روشن نشدن ضبط است. این مشکل در تعمیر مانیتور دنا هم وجود دارد. اولین مورد مربوط به شلی سوکت برق پخش می‌باشد. اما در صورتی سوکت کاملا درست و سالم بود باید ضبط خودرو مورد بررسی قرار بگیرد. بهتر است برای تعمیر مانتیور اچ سی کراس به افراد و فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

علت ارور مانیتور اچ سی کراس و روی آرم ماندن

سیستم عامل پخش خودرو اچ سی کراس از نوع ویندوز CE است. همین عامل باعث خرابی و اروهای بسیار زیاد در مانیتئر اچ سی کراس می‌شود. روی لوگو و آرم ماندن به دلیل مشکلات سیستم ویندوزی است.

تعمیر مانیتور دانگ فنگ اچ سی کراس در زمان عدم کارایی سنسور دنده عقب

سنسور دنده عقب برای ایمنی و هشدار برخورد با یک نفر یا شیء بر روی سپر عقب خودرو قرار دارد. در ماشین‌هایی مانند اچ سی کراس تصاویر دنده عقب بر روی صفحه مانیتور نمایش داده می‌‍شود. در بسیاری از مواقع کارایی سنسور دنده عقب از بین می‌رود. برای رفع این مشکل باید ارتباط سنسور با صفحه نمایش را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت سالمی یا خرابی سنسور را تست کنید.

خرابی تاچ و LCD مانتیور h30 cross

از مشکلات خرابی و تعمیر مانیتور اچ سی کراس می‌توان به عدم کارکرد صحیح پخش ماشین اچ سی کراس ااشره کرد. برای رفع این مشکل حتما باید به مرکزی معتبر و افراد متخصص مراجعه کنید.

علت تغییر زبان (چینی شدن منو ) و تعمیر ضبط پخش ماشین مانیتور اچ سی کراس

بسیاری از افراد در زمان تعمیر مانیتور اچ سی کراس از تغییر زبان منوی دستگاه پخش دانگ فنگ بسیار شکایت می‌کنند. بیشترین علت خرابی در این مورد در دستگاه‌هایضبط ولوم پایین پیش می‌آید. ما در فروشگاه پارس آپشن به صورت تخصصی مشکل چینی شدن زبان منوی اچ سی کراس را رفع میکنیم.

عدم نمایش فیلم در زمان حرکت

یکی از مشکلاتی که خریداران خودرو دانگ فنگ با آن مواجه هستند عدم نمایش فیلم در زمان حرکت خودرو است. شرکت دانگ فنگ به دلیل امنیت و ایمنی راننده و سرنشینان، نمایش فیلم و ویدیو را در زمان حرکت خودرو قطع می‌کند. همین مورد باعث نارضایتی بسیاری از خریداران اچ سی کراس است. اما با تغییر در سیم کشی ماشین می‌توان این امکان را در زمان تعمیر مانیتور اچ سی کراس فعال کرد.

 سفید شدن مانتیور پخش Dongfeng H30 Cross

د مواقعی که صفحه مانیتور سفید می‌شود معمولا علامتی مثبت در وسط صفحه دیده می‌شود. در خودروهای اچ سی کراسی که ضبط پخش با ولوم بالا دارد این مشکل مربوط به کالیپراسیون ضبط دانگ فنگ است.

تعمیر مانیتور اچ سی کراس : ویروسی شدن ضبط پخش اچ سی کراس

امروزه برای پخش موسیقی و ویدیو از DVD و CD کمتر استفاده می‌شود. به جای آن از حافظه‌های جانبی مانند فلش و هارد اکسترنال استفاده می‌شود. هارد و فلش علاوه بر مزایایی که دارند دارای مشکلات بزرگی مانند ویروس هستند. حافظه‌های جانبی در زمان اتصال به کامپیوترها و تلویزیون به راحتی به ویروس آلوده می‌شوند. همین بدافزارها مشکلات و خشارات جبران ناپذیری به ضبط و پخش خودرو وارد می‌کند. حتی برای تلویزیون‌های هوشمند هم مشکلاتی به بار می‌آورد.با ویروسی شدن ضبط پخش، برد اصلی دستگاه از کار می‌افتد.  در نتیجه ضبط مانتیور هنگ می‌شود و گاهی به طور کامل از کار می‌افتد. برای اینکه با چنین مشکلی مواجه نشوید حتما از ویروسی نیودن فلس و هارد خود اطمینان داشته باشید و سپس آن را به خودرو خود متصل کنید.

 تعویض برد ضبط اچ سی کراس

متاسفانه در برخی از مواقع به دلیل عدم تخصص باید برد ضبط و پخش ماشین را تعویض کنید. در بسیاری از مواقع افراد به مرکز و تعمیرگاهی غیر معتبر مراجعه میکنند و به دلیل عدم تخصص کاری می‌کنند تا برد دستگاه ضبط به طور کامل از بین برود. بنابراین در چنین مواقعی باید برد ضبط اچ سی کراس را تعویض کنید. زیرا به غیر از اینکار چاره‌ی دیگری ندارید.

تعمیر ضبط و مانتیور دانگ فن اچ سی کراس: علت کار نکردن دکمه‌های روی فرمان

با توجه به اینکه سیستم عامل ضبط و مانیتور اچ سی کراس از نوع ویندوز است. امکان دارد زمانی که مانیتور را تعمیر کرده‌اید تعیمرکار سیستم عامل ضبط را تغییر داده باشد. همین امر باعث می‌شود تا سیستم عامل جدید با ضبط اچ سی کراس هماهنگی نداشته باشد. برای رفع این مشکل در H30 Cross باید سیستم عامل متناسب با خودروی شما نصب شود. همچنین در برخی اوقات با آپدیت و بروزرسانی می‌توانید مشکل نرم افزار را حل کنید.

ریست ضبط اچ سی کراس

در برخی از مواقع مانیتور اچ سی کراس هنگ می‌کند. در نتیجه لازرم است تا سیستم ضبط و مولتی مدیا اچ سی کراس ریست شود. برای ریست ضبط تنها کافیست به مدت 5 دقیقه پل منفی باتری را بردارید. به این ترتیب ریست ضبط انجام خواهد شد. بعنی در واقع گاهی برخی از مشکلات نیازی به تعمیر مانیتور اچ سی کراس ندارد. بلکه با ریست می‌توانید آن مشکل را رفع کنید.