بلاگ

تعمیر مانیتور برلیانس با قیمت عالی

تعمیر مانیتور برلیانس

فروشگاه پارس آپشن یکی از بهترین تعمیرکاران تخصصی تعمیر مانیتور برلیانس است. علاوه بر اینکه فروشگاه پارس آپشن تعمیر مانیتور برلیانس را انجام می‌دهد، تعمیرات تخصصی مانیتور دیگر خودروها نظیر تعمیر مانیتور اچ سی کراس و دنا و….. را به صورت حرفه‌ای و در کمترین زمان انجام می‌دهد. به دلیل اینکه مانیتور و ضبط تصویری ماشین به کاربران امکانات زیادی می‌دهد دارای طرفداران زیادی است. چراکه با مانیتور برلیانس می‌شود به اینترنت، تلویزیون، جی پی اس و…. متصل شد.

همچنین با استفاده از مانیتور برلیانس h330 لذت رانندگی و سفر برای شما عزیزان بیشتر می‌شود. اما ممکن است به دلایل و عوامل زیادی در مانیتور خودرو مشکلاتی ایجاد شود. در این صورت اعصاب راننده بسیار خورد می‌شود و به دنبال راه حلی برای تعمیر مانیتور اندروید خودرو است. چنانچه دوست دارید با مشکلات مانتیور برلیانس و رفع آن آشنا شوید در ادامه این مطلب از فروشگاه تجهیزات و آپشن‌های خودرو، پارس آپشن با ما همراه باشید.

مزایای ضبط و پخش و یا مانیتور برلیانس h330

مانیتور برلیانس h330 امکانات زیر را به شما عزیزان می‌دهد:

  • قابلیت پشتیبانی و ساپورت تمامی usb  و کارت‌های sd
  • مانیتور برلیانس از انواع فرمت‌های تصویری و صوتی پشتیبانی می‌کند.
  • دارای ماژولی برای بلوتوث
  • همچنین مانیتور برلیانس از GPS همراه برخورددار است.
  • قابلیت پشتیبانی از سنسور دنده عقب خودرو
  • تمام اتفاقات رانندگی را ضبط می‌کند. بنابراین در صورت حادثه از دردسرهای کروکی کشیدن پلیس راحت هستید.
  • مانیتور برلیانس به دلیل دارا بودن بلوتوث، از دست زدن و نگاه کردن به گوشی برای تماس و مکالمه راحت هستید.
  • یکی از قوت‌های مانیتور برلیانس، دارا بودن رهیاب رایگان به طور آنلاین است.

بررسی خرابی و تعمیر ضبط و پخش برلیانس با کمترین هزینه

برای اینکه متوجه شوید مانیتور برلیانس شما چه مشکلی دارد و آن را رفع کنید در زیر به موارد خرابی و رفع خرابی و تعمیر مانیتور برلیانس پرداخته‌ایم. چنانچه در صورت نیاز به تعمیر کار حرفه‌ای نیاز داشتید و خد نتوانستید مشکل را حل کنید با کمترین هزینه در پارس آپشن برای شما عزیزان تعمیر مانیتور اندروید خودرو را انجام می‌دهیم.

خرابی مانیتور به دلایل زیادی مثل ایرادهای سخت افزاری و نرم افزاری بستگی دارد. برای مثال برخی از علت‌های خرابی مانتیور برلیانس، باتری به باتری کردن، توشویی بدون دقت ، استفاده از فلش مموری ، استفاده از اس دی کارت و هرگونه حافظه های جانبی ویروس دار، نوسان برق ماشین و….. می‌باشد. از جمله بیشتر خرابی‌هایی که در مانیتور برلیانس دیده می‌شود عبارت است از:

  • عدم روشن شدن ضبط برلیانس
  • روی لوگو و یا آرم ماندن ضبط برلیانس
  • عدم کارایی درست سنسور دنده عقب برلیانس
  • عدم کارایی صحیح تاچ و ال سی دی مانتیور برلیانس
  • خاموشی ناگهانی مانتیور برلیانس
  • تعمیر خرابی فلش ضبط برلیانس
  • سفیدی صفحه نمایش
  • عدم کارایی رادیو در پخش و ضبط برلیانس
  • کار نکردن کنترل روی فرمان برلیانس
  • عدم کارایی بلوتوث و USB

لازم است بدانید که عیوب رایج در مانیتورهای برلیانس شبیه بهم است. برای مثال خاموشی کامل، سفیدی صفحه نمایش، مشکلات بلوتوث، دوربین و…. در مانیتورهای برلیانس H230 , H220 و…. مثل هم و مشترک است.

تعمیر مانیتور برلیانس در بخش روشن نشدن مانتیور

یکی از موارد خرابی در مانیتور برلیانس، روشن نشدن ضبط است. این مشکل در تعمیر مانیتور اچ سی کراس دانگ فنگ هم وجود دارد. یکی از دلایلی که باعث به وجود آمدن این مشکل می‌شود شل شدن سوکت برق پخش است. در صورتی که سوکت را مورد بررسی قرار دادید و سوکت پخش مانیتور برلیانس سالم بود حتما مشکل از جای دیگری است و باید این مشکل توسط متخصصین رفع شود.

علت روی آرم ماندن پخش برلیانس و تعمیر ضبط و مانیتور برلیانس

سیستم عامل برلیانس از نوع اندروید 4 به بالا است. همین امر سبب شده است تا مانیتور برلیانس خراب شود. زمانی که مانیتور برلیانس بر روی آرم یا لوگو می‌ماند به دلیل مشکلات سیستم عاملی است و باید توسط تعمیرکاران حرفه‌ای تعمیر و رفع شود.

تعمیر ضبط برلیانس و دلیل از کار افتادن سنسور دنده عقب برلیانس

سنسور دنده عقب برلیانس برای ایمنی و هشدار با برخورد اجسام یا افراد بسیار عالی است. سنسور دنده عقب در خودرویی مانند برلیانس با تصاویر دنده عقب بر روی صفحه نمایش انجام می‌شود. در بسیاری از مواقع پیش می‌آید که این آلارم و نمایش تصاویر دنده عقب از بین می‌رود. در این صورت مانیتور، فضای پشت ماشین برلیانس را نشان نمی‌دهد. برای تعمیر مانیتور برلیانس در این بخش باید ارتباط سنسور با صفحه نمایش مورد بررسی قرار بگیرد. در این صورت خرابی و یا سالمی سنسور دنده عقب برلیانس چک می‌شود. در صورتی که سنسور برلیانس سالم بود، باید صفحه نمایش پخش مولتی مدیای برلیانس را به صورت تخصصی و حرفه‌ای در یک مرکز تخصصی بررسی کنید و تعمیر را انجام دهید تا این مشکل رفع شود.

تعمیر تاچ پخش مانیتور برلیانس

یکی از مشکلات رایخ در خرابی مانیتور برلیانس، عدم کارکرد صحیح تاچ پخش برلیانس است. این مشکل در تعمیر مانیتور دنا هم وجود دارد. حتما باید برای تعمیر مانتیور برلیانس در بخش عدم کارایی تاچ صفحه نمایش به متخصصین حرفه‌ای مراجعه کنید. این کار از دست شما بر نمی‌آید و باید متخصص دلیل این مشکل را بداند و آن را رفع کند.

تعمیر سفید شدن مانتیور فابریک برلیانس

یکی از مشکلات مانیتور برلیانس در زمان خرابی و تعمیر مانیتور برلیانس، سفیدی صفحه نمایش است. با وجود این مشکل صفحه نمایش به طور کامل سفید می‌شود و علامت مثبت (+) در وسط صفحه مانیتور برلیانس دیده می‌شود. این نوع خرابی بیشتر مربوط به کالیپراسیون ضبط و پخش برلیانس است. همچنین این مشکل به دلیل ایراد بر روی مدار برد سروو یا همان مدار GPS است. وجود این مشکل باعث از بین رفتن دستگاه پخش و ضبط برلیانس می‌شود.چنانچه با این مشکل مواجه هستید می‌توانید در کمترین زمان، مانیتور برلیانس را در فروشگاه پارس آپشن تعمیر کنید.

ویروسی شدن برلیانس و تعمیر مولتی مدیا برلیانس

برای پخش موسیقی و ویدیو بیشتر افراد از فلش و هارد اکسترنال استفاده می‌کنند. این روزها استفاده از سی دی و دی وی دی بسیار کمرنگ است. اما با وجود اینکه فلش و هارد مزیت‌هایی دارند و قابلیت حمل آسانی دارند حتما با مشکلاتی مثل ویروس فلش یا هارد اکسترنال آشنایی دارید. چراکه حافظه‌های جانبی مثل فلش یا هارد اکسترنال با اتصال به کامپیوتر و دستگاه‌های ویروسی به راحتی ویروس را بله خوب جذب می‌کنند. به همین دلیل مشکلات زیادی برای ضبط و پخش برلیانس با وجود فلش ویروسی ایجاد می‌شود. حتی با وارد کردن فلش ویروسی، تلویزیون هوشمند هم خراب می‌شود.

بسیاری از رانندگان از ویروسی بودن فلش یا تلفن همراه خود مطمئن نیستند. به همین دلیل بدون داشتن اطلاع، فلش را وارد دستگاه پخش می‌کنند. این اتفاق باعث ویروسی شدن ضبط و مانیتور برلیانس می‌شود. ویروسی شدن مانیتور برلیانس تنها یک اختلال عادی نیست. بلکه باعث هنگی و ضعیف شدن کارکرد دیگر قسمت‌های پخش مولتی مدیا برلیانس می‌شود. این مشکل برد اصلی دستگاه پخش برلیانس را درگیر می‌کند. زمانی که فلش یا تلفن ویروسی وارد دستگاه پخش برلیانس شود، برد اصلی ضبط دچار مشکل می‌شود و باعث هنگی و از کار افتادن دستگاه می‌شود.

بنابراین برای جلوگیری از چنین اتفاقی حتما از قبل از اتصال فلش، رم، تلفن همراه و تبلت از ویروسی آن نبودن آن مطمئن شوید و سپس به مانیتور برلیانس متصل کنید. در غیر اینصورت باید به تعمیر مانیتور برلیانس بپردازید.