بلاگ

تعمیر مانیتور وراکروز و تعمیرات ضبط هیوندا وراکروز (IX55)

تعمیر مانیتور وراکروز

تعمیر مانیتور وراکروز و تعمیرات ضبط و مانیتور هیوندا وراکروز (IX55) توسط متخصصان و تکنسین‌های فروشگاه پارس آپشن به صورت حرفه‌ای انجام می‌گیرد. برای تعمیر مانیتور اندروید وراکروز باید در ابتدا به بررسی و شناسایی مشکل پرداخت و سپس اقدام به تعمیرات نمود. تعمیر مانیتور ویندوز وراکروز ممکن است به علت‌های مختلفی به یکی از نیازهای کنونی شما تبدیل شده باشد. این نیاز به تعمیر مانیتور هیوندا وراکروز به سبب بروز مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده است.

این ایرادات گاهی خیلی جزئی هستند و با ری استارت کردن دستگاه و یا راهنمایی‌هایی برطرف خواهند شد. اما درصورتی که مشکل شما نیاز به تعمیر ضبط و مانیتور وراکروز (IX55) تخصصی دارد، باید برای باز کردن دستگاه و تعمیر یا تعویض قطعات به مراکز تخصصی مراجعه کنید. در ادامه این مطلب از فروشگاه پارس آپشن قصد داریم تا شما را با مشکلات مانیتور اندروید و تعمیرات ضبط مانیتور هیوندا ix55 آشنا کنیم.

مشکلات رایج مانیتور فابریک هیوندای وراکروز ix55

همانطور که گفته شد مشکلات رایجی که در مانیتور فابریک هیوندای وراکروز ix55 و مانیتور اندروید وراکروز رخ می‌دهد به دلایل گوناگونی شامل مشکلات سخت افزاری، مشکلات نرم افزاری و … هستند. برای تعمیر مانیتور وراکروز اولین گام شناخت مشکلات رایج این مانیتور و بررسی ایرادات آن است. بدین ترتیب در زیر به مهم‌ترین مشکلاتی که نیاز به تعمیر مانیتور هیوندا وراکروز دارد اشاره می‌کنیم:

  • وجود نویز در صدای ضبط و مانیتور وراکروز
  • شکستگی یا مشکل نور (لایت) LCD در مولتی مدیا وراکروز
  • خرابی و کار نکردن تاچ مانیتور فابریک هیوندای وراکروز ix55
  • رگه رگه شدن تصویر مانیتور وراکروز (IX55)
  • روی لوگو ماندن مانیتور وراکروز (IX55)
  • سفید شدن صفحه نمایشگر مولتی مدیا وراکروز
  • کار نکردن درایو dvd مانیتور هیوندای وراکروز (IX55)
  • خرابی و کار نکردن پورت usb مانیتور هیوندا (IX55)
  • کار نکردن کلیدهای پنل مانیتور وراکروز (IX55)
  • ویروسی شدن مولتی مدیا ix55
  • نیاز به بروزرسانی ضبط وراکروز
  • کالیبره نبودن تاچ مانیتور وراکروز
  • خاموش شدن ناگهانی ضبط و سیستم پخش وراکروز
  • بهم ریختگی برنامه و نرم افزار ضبط هیوندا وراکروز
  • ایرادات سخت افزاری مانیتور هیوندا وراکروز
  • از کار افتادن دوربین دنده عقب وراکروز

تعمیر مانیتور وراکروز برای مشکلات سخت افزاری

همان طور که گفته شد، برخی مشکلاتی که نیاز به تعمیر مانیتور وراکروز دارد، از نوع سخت افزاری هستند. تعمیر مانیتور هیوندا وراکروز به دلایل سخت افزاری برای مشکلاتی است که برای بخش‌ها و قطعات فیزیکی دستگاه نظیر آب خوردگی و سوختگی برد یا قطعات مختلف بوجود می‌آید. قطعات سخت افزاری و یا فیزیکی همان بخش‌هایی از سیستم هستند که وجود خارجی دارند. این قطعات می‌توانند شامل قطعات روی پنل و بیرون برد نظیر تاچ ال سی دی و … و یا قطعات روی برد شوند. قطعات روی برد شامل انواع مختلفی هستند که هرکدام وظایفی خاص در عملکرد صحیح دستگاه دارند.

این قطعات می‌توانند روی ماژول دستگاه یا رویبرد اصلی مانیتور تعبیه شده باشند. درصورت بروز مشکل در هرکدام از این اجزا تاحد امکان باید اقدام به تعمیر مانیتور ویندوز وراکروز و قطعاتی همچون CPU، RAM و Hard Disk و … نمود؛ زیرا در صورت تعویض این قعطات هزینه تعمیر مانیتور وراکروز بیشتر می‌شود.

تعمیرات مانیتور وراکروز ix55 برای مشکلات نرم افزاری

دسشته‌ی دیگر مشکلاتی که نیاز به تعمیر ضبط و مانیتور وراکروز (IX55) دارند، مشکلات نرم افزاری و اختلال در عملکرد سیستم عامل مولتی مدیا می‌باشد. برای تعمیرات ضبط مانیتور هیوندا ix55 برای این قبیل مشکلات احتمال دارد تنها نیاز به ری استارت کردن دستگاه و بازگشت به تنظیمات کارخانه باشد. اما امکان دارد برخی ایرادات نرم افزاری با تعمیر مانیتور ویندوز وراکروز ix55 بدین روش برطرف نشوند و مشکلاتی شدیدتر داشته باشند. عموما برای تعمیر ضبط وراکروز برای این قبیل مشکلات نیاز به برنامه ریزی مجدد دستگاه یا Reprogramming است.

متداول‌ترین علتی که ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی برای برنامه دستگاه شود، شامل متصل کردن فلش‌های ویروسی و یا فلش‌هایی حاوی محتویات فایل خاص است.

تعمیر مانیتور اندروید وراکروز برای ایرادات سیستم عامل

سیستم عامل‌های مانیتورهای وراکروز همانند مانیتور و ضبط سایر خودروها می‌توانند از نوع ویندوزی (Windows CE OS) یا اندرویدی (Android OS) باشند. سیستم عامل ویندوزی اغلب به صورت مانیتور فابریک هیوندای وراکروز ix55 روی خودرو تعبیه شده‌اند و از نوع سیستم عامل Windows CE هستند.این سیستم عامل برای گوشی‌های موبایل با این سیستم عامل مثل گوشی‌هوشمند نوکیا نیز طراحی شده‌اند و بسیار مشابه هستند. البته این سیستم عامل با سیستم عامل کامپیوترهای خانگی و لب تاپ‌ها متفاوت است. این نوع مانیتورها علی‌رقم مزیت‌ها و قدرت‌های خاصشان، عموما امکانات کمتری در مقایسه با مانیتورهای اندرویدی دارند و قدیمی‌تر هستند.

نوع دیگر از سیستم عامل مولتی مدیاها از نوع اندرویدی هستند. این سیستم عامل مشابه سیستم عامل گوشی‌های اندرویدی است و امکانات فراوانی را به شما می‌دهد. اما در هر دو حالت این مانیتورها ممکن است دچار مشکلاتی شوند که نیاز به تعمیر مانیتور وراکروز داشته باشند. برخی از این ایرادات نیز که نیاز به تعمیرات مانیتور وراکروز ix55 دارند، در بسیاری از مانیتورهای شرکت هیوندا مشترک هستند.

دلایل بروز ایرادات مانیتور فابریک هیوندای وراکروز ix55

دلایل متداولی که ممکن است باعث بروز مشکلاتی برای ضبط و مانیتور وراکروز (IX55) شوند، شامل موارد زیر هستند:

تعمیر مانیتور وراکروز برای توشویی خودرو

توشویی خودرو بدون دقت لازم می‌تواند با نفوذ آب و مواد شویند به مانیتور باعث آسیب‌دیدگی و نیاز به تعمیرات مانیتور وراکروز گردد. آب خوردگی به پنل دستگاه که شامل ال سی دی و تاچ نمایشگر می‌باشد صدمه وارد می‌کند. در برخی مواقع حتی با نفوذ آب بیشتر ممکن است برد مانیتور آسیب ببیند و نیاز به تعویض مانیتور بجای تعمیر مانیتو وراکروز باشد. بنابراین برای جلوگیری از تعمیر مانیتور هیوندا وراکروز، درصورت امکان باید پیش از توشویی مانیتور خودرو را از داشبورد خارج کنید.

تعمیر ضبط و مانیتور وراکروز (IX55) به علت باتری به باتری

باتری به باتری کردن خودرو به سبب قوس الکتریکی و فشار زیادی به سیستم برق خودرو همانند مانیتور و ECU باعث آسیب به قطعات آن می‌شود. بنابراین برای جلوگیری از تعمیرات مانیتور هیوندای واکروز باید تا حد امکان از این کار پرهیز کنید. درصورت لزوم نیز باید پیش از آن مانیتور را از داشبورد خارج نمایید.

تعمیر مانیتور اندروید وراکروز بع علت استفاده از فلش ها و حافظه های جانبی ویروسی

استفاده از استفاده از فلش ها و حافظه های جانبی حاوی ویروس باعث آسیب به سیستم عامل مانیتور شده و برنامه آن را مختل می‌کند. برای جلوگیری از تعمیرات ضبط مانیتور هیوندا ix55، پیش از اتصال فلش مموری به دستگاه باید حتما از سالم بودن آن مطمئن شوید.  همچنین علاوه بر ویروس یابی باید فایل‌هایی با فرمت ttf، exe و tft و .. را در زمان اتصال فلش به دستگاه در آن نگه ندارید.

تعمیر و باز کردن دستگاه توسط افراد آماتور

در صورت بروز هر گونه مشکل برای مولتی مدیا هیوندای وراکروز ix55 باید از تعمیر مانیتور وراکروز و باز کردن آن بدست افراد آماتور و بی‌تجربه خودداری کنید تا متحمل هزینه و مشکلات سنگین‌تری نشوید.

تعمیر مانیتور وراکروز برای بی صدا بودن مانیتور چگونه است؟

برای تعمیر مانیتور وراکروز ix55 برای این مشکل باید به بررسی قطعی سیم اسپیکر و یا داغ کردن آمپلی فایر بپردازید. درصورت داغ کردن آمپلی فایر باید آن را در جریان هوای آزاد بگذارید.

درصورت کار نکردن تاچ نمایشگر برا تعمیر مانیتور هیوندای وراکروز چه باید کرد؟

در این حالت برای تعمیر مانیتور هیوندای وراکروز ix55 باید شکستگی و نیم سوزی مانیتور بررسی شود. در صورت مشاهده این علائم امکان تعمیر مانیتور وراکروز نیست و مانیتور باید تعویض گردد.