بلاگ

کیلس استارتر زنوتیک به همراه قابلیت های آن

کیلس استارتر زنوتیک اصل
کیلس استارتر زنوتیک از جمله بهترین دزدگیرها است. Xenotic keyless starter دارای سیستم کی لس و دزدگیر است. این دزدگیر در مقایسه با دزدگیرهای دیگر کمی گرانتر است. علت این موضوع هم قابلیت‌های خاص و منحصفر بفرد این کیلس استارت است. کیلس استارتر زنوتیک دارای دو ریموت غیر تصویری است. این ریموت دارای 4 دکمه می‌باشد. جنس این ریموت‌ها پلاستیک و استیل است. در صورتی که اتومبیل شما فاقد کیلس استارت است با کیلس استارتر زنوتیک می‌توانید آپشن‌های جدیدی را به خودرو خود اضافه کنید. با خرید کیلس استارت زنوتیک نه تنها استارت زدن برای شما راحت‌تر می‌شود، بلکه امنیت خودرو شما افزایش پیدا می‌کند. در ادامه این مطلب از فروشگاه پارس آپشن که عرضه کننده تجهیزات جانبی و آپشن خودرو است به توضیحات بیشتری درباره این محصول میپردازیم.

مشخصات و قابلیت‌های دزدگیر خودرو زنوتیک مدل کیلس استارتر

مهم‌ترین ویژگی و قابلیت دزدگیر کیلس استارتر زنوتیک قابلیت استارت زدن آن می‌باشد. اکثر دزدگیرهای خودرو این قابلیت را ندارند. آپشن کیلس استارت بسیار پرطرفدار است و به همین دلیل این دزدگیر جزو دزدگیرهای پیشرفته خودرو است. با خرید این دزدگیر می‌توانید از راه دور با ریموت استارت خودرو را بزنید. مهم‌ترین کاربرد این دزدگیر در فصول سرما است. حتما در فصول سرما باید خودرو گرم شود. این قابلیت با ریموت زنوتیک امکان پذیر است. برخی از قابلیت‌های کیلس استارتر زنوتیک عبارتند از:

  • دارای قفل کودک
  • روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور و استارت زدن خودرو
  • باز شدن درب عقب با ریموت
  • بسته شدن اتوماتیک شیشه‌ها در زمان خاموش کردن خودرو
  • باز و بسته شدن درب‌های اتومبیل به صورت اتوماتیک
  • کیلس استارتر زنوتیک دارای سوئیچر بر روی کیت‌ها است.
  • دارای سیستم ضدسرقت RFID
  • کیلس استارتر زنوتیک برای انواع خودروها مناسب است.
  • مسلح کردن خودرو زمان دور شدن و غیر مسلح کردن خودرو زمان نزدیکی به خودرو با کی لس زنوتیک امکان پذیر است.
  • پشتیبانی از صندوق پران و چشمی آلتراسونیک
  • دارای قابلیت شیشه بالابر

در زیر به توضیح برخی از قابلیت‌های کیلس استارتر زنوتیک پرداخته‌ایم:

قابلیت صندوق پران Xenotic Keyless Starter

پشتیبانی از ضندوق پران به این معنی است که دزدگیر خروجی، صندوق پران دارد. شما می‌توانید پمپ صندوق پران را خریداری کنید و آن را بر روی خودرو خود نصب کنید. سپس با کیلس استارت زنوتیک می‌توانید درب صندوق را باز کنید.

قابلیت چشمی آلتراسونیک کی لس زنوتیک

کی لس زنوتیک دارای خروجی چشمی است. اگر چشمی آلتراسونیک را بر روی دزدگیر خود وصل کنید در صورت شناسایی خطر از طریق چشمی، آژیر فعال می‌شود.

پشتیبانی از شیشه بالابر دزدگیر و کی لس XENOTIC

این قابلیت به این معناست که دزدگیر خروجی پاور ویندوز دارد. شما باید پاور ویندوز را خریداری کنید و به دزدگیر خود متصل کنید. با قفل کردن درب‌های خودرو، شیشه‌های اتومبیل به صورت اتوماتیک بالا می‌روند.

قابلیت آلارم‌ کیلس استارتر دزدگیر زنوتیک

در وضعیت ARM دزدگیر زنوتیک هر تحریکی از صندوق عقب، دربها، کاپوت، ترمز و Acc داشته باشد، برای 30 ثانیه باعث آلارم و قطع برق موتور می‌شود. وقتی سیستم ARM باشد هر سنوسری اعم از سنسور درب، صندوق، ترمز و… خراب باشد کیلس استارتر زنوتیک 6 بار آلارم می‌دهد. سپس تحر یک‌های این سنوسرهای خراب تا زمانی که با یک سنسور سالم عوض شود متوقف می‌شود.

قابلیت ضد سرقت xenotic keyless starter

زمانی که ماشین روشن است اگر دربی باز شود به مدت 60 ثانیه، کیلس استارتر زنوتیک شروع به چستجوی سیگنال ریموت می‌کند. اگر در یان مدت سیستم سیگنال، ریموت را دریافت کند از حالت ضد سرقت خارج می‌شود. اما در غیر اینصورت خودرو آلارم می‌دهد. این آلارم به نحوی است که آژیر و راهنما می‌زند و بعد از 30 ثانیه برق موتور قطع می‌شود. در زمانی که آلارم ضد سرقت شروع می‌شود اگر Acc On بماند، آژیر و راهنما همچنان می‌زنند. در غیر اینصورت آژیر و راهنما 1 دقیقه می‌زنند و سپس به حالت ARM برمیگردند.

قابلیت قطع آلارم

زمانی که کیلس استارتر زنوتیک در حال آلارم دادن است برای متوقف کردن آلارم و DISARM شدن کافیست یکبار کلید باز را فشار دهید. در صورتی که هر کلید دیگری را فشار دهید، آلارم سیستم بدون DISARM شدن قطع می‌شود.

دارا بودن حافظه از قابلیت‌های ویژه ریموت کی لس زنوتیک جدید

زمانی که باطری خودرو خراب باشد یا از مدار خارج شده باشد با وصل مجدد باطری در هر زمانی، کیلس استارتر زنوتیک به آخرین وضعیت قبل از خرابی باطری (ARM یا DISARM) برمیگردد.

قابلیت استارت با ریموت

در وضعیت ARM خودرو باید در حالت خلاص و ترمز دستی بالا باشد. بعد از اینکه خودرو در یان حالت بود کلید استارت ریموت را حداقل 2 ثانیه فشار دهید تا خودرو استارت بزند. سپس راهنما و آژیر سه بار می‌زنند. همچنین موتور به همراه 15 دقیقه به همراه فلشر کار می‌کند.

قابلیت استارت با شاسی از قابلیت‌های دزدگیر ساده فابریک زنوتیک استارتر کیلس

قابلیت ( stop/start ) در محدوده‌ی PKE باعث می‌شود تا درب خودرو را بتوانید باز کنید و سپس ببندید. سپس باید ترمز را فشار دهید و شاسی  stop/start را فشار دهید تا خودرو شما استارت بزند.

در زمان توقف خودرو باید ترمز دستی را بکشید و ترمز را فشار دهید. سپس از طریق شاسی  stop/start می‌توانید خودرو خود را خاموش کنید.

معرفی فناوری جدید PKE کیلس استارتر زنوتیک

با وجود این قابلیت سیستم کیلس زنوتیک امواج ریموت را در هرثانیه جستجو می‌کند. محدوده جستجو 2 الی 3 متر است. کیلس استارتر زنوتیک اجازه فرمان با این ریموت را در این حالت دارد. در زمان رانندگی سیستم مرکزی جستجوی امواح ریموت متوقف می‌شود. زمانی که درب خودرو باز شود اگر سیستم نتواند در 60 ثانیه امواج ریموت را پیدا کند به حالت ضد سرقت می‌رود و آژیر فعال می‌شود. زمانی که ریموت‌ها به محدوده برگردند سیستم دزدگیر و کیلس استارت به صورت اتوماتیک غیر فعال می‌شود. اما قفل مرکزی باز نمی‌شود. کلیدهای ریموت را برای قفل و باز کردن درب‌ها فشار دهید. وقتی ریموت‌ها از محدوده خارج شوند سیستم قفل مرکزی فعال می‌شود. بعد از 5 ثانیه ARM می‌شود. آژیر و راهنما یکبار دیگر می‌زنند و در صورت ریموت در محدوده با فشار دادن کلید start موتور، استارت می‌خورد. سه نوع سیستم PKE داریم که عبارتند از:

  1. ARM با صدا : با فشار دادن کلید قفل و با یکبار زدن آژیر و راهنما دربها قفل می‌شوند. زمانی که سیستم به حالت arm برود LED چشمک می‌زند و سیستم خودرو مسلح می‌شود.
  2. بدون صدا : اگر کلید قفل کیلس استارتر زنوتیک را به فاصله 3 ثانیه فشار دهید سیستم به طور بی صدا مسلح می‌شود.
  3. DISARM : با فشار دادن کلید، سیستم غیر مسلح می‌شود و آژیر و راهنما دوبار می‌زنند.