بلاگ

تعمیر مانیتور اندروید سانتافه IX45

تعمیر مانیتور اندروید سانتافه IX45

تعمیر مانیتور اندروید سانتافه ix45 یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای دارندگان خودرو سانتافه ایجاد شود. خودرو سانتافه یکی از خودروهای محبوب و پرطرفدار در میان ایرانیان است. اما ممکن است این خودرو نیز مانند سایر خودروها دچار ایراد در بخش‌هایی نظیر مانیتور و یا ضبط خودرو شود. به عنوان مثال روشن نشدن مانیتور و یا سفید شدن صفحه نمایشگر از مشکلات رایج در این خودرو است. تعمیرات مانیتور فابریک هیوندای سانتافه نیاز به تعمیرکاری ماهر جهت تشخیص خرابی دارد. از طرفی عملکرد ضعیف تاچ مانیتور، ایرادات سخت افزاری، مشکل در درگاه فلش، ایراد در قسمت تصویر و موسیقی، ایراد در اتصال مانیتور به گوشی همراه و .. از دیگر مشکلات رایج در خودرو سانتافه هستند.

فروشگاه پارس آپشن ارائه دهنده خدمات تعمیر مانیتور فابریک هیوندای سانتافه ix45 نصب و فروش با بهترین قیمت‌ها می‌باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با علت مشکلات رایج در مانیتور اندروید سانتافه ix45 آشنا شوید.

مشکلات مانیتور فابریک هیوندای سانتافه ix45

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای مانیتور فابریک سانتافه IX45 بوجود بیاید شامل موارد زیر می‌شود:

  • گیر کردن ضبط سانتافه بر روی لوگو
  • مشکل در خاموش ماندن مانیتور سانتافه
  • ایراد در ضبط سانتافه
  • کار نکردن تاچ مالتی مدیا سانتافه
  • عدم نمایش تصویر سنسور دنده عقب ضبط سانتافه
  • مشکل در کارت حافظه و usb مولتی مدیا
  • خرابی در قسمت جی پی اس ضبط
  • سفید شدن صفحه نمایشگر
  • کار نکردن بلوتوث مانیتور
  • تعمیر ضبط مانیتور

مانیتور فابریک سانتافه امکاناتی مانند AUX، پخش فرمت‌های ویدیویی و صوتی، پشتیبانی از بلوتوث،جی پی اس آفلاین و … دارد. در اغلب مواقع مشکلاتی ضبط فابریک سانتافه به خاموش شدن ناگهانی و یا قاطی کردن تصویر نمایشگر و کار نکردن تاچ مربوط است. در ادامه به علت ایجاد مشکلات مانیتور سانتافه و روش تعمیر آن می‌پردازیم:

علت روشن نشدن مانیتور سانتافه

در برخی مواقع ممکن است، مانیتور خودرو سانتافه شما روشن نشود. در این هنگام باید مواردی جهت تشخیص علت روشن نشدن مانیتور بررسی شود. برای اطلاع از علت این اتفاق در مرحله اول باید سوکت برق پخش مانتیور را مورد بررسی قرار داد. شل بودن سوکت برق می‌تواند مانع از روشن شدن مانیتور خودرو شود. درصورتی که سوکت خودرو در جای خود باشد و باز هم روشن شدن مانیتور با مشکل مواجه شود، باید مدار داخل مانیتور را بررسی نمود. لازم به ذکر است بررسی مدار داخلی مانیتور باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام گیرد. از دیگر دلایل روشن نشدن مانیتور، خرابی مانیتور است. که در این مواقع باید اقدام به تعویض مانیتور خودرو نمود.

حل مشکل هنگی ضبط با ريست كردن ضبط ماشين سانتافه

برای راه اندازی ضبط سانتافه و هرگونه مشکل در این قسمت نیاز به متخصصی ماهر و حرفه‌ای در این حوزه داریم. در برخی مواقع ضبط سانتافه IX45 دچا هنگی موقت می‌شود. در این هنگام باید در قسمت تنظیمات SETUP گزینه ریست فکتوری را بزنیم. سپس دستگاه پس از چند دقیقه ریست می‌شود. در زمان ریست ضبط به هیچ عنوان نباید برق خودرو را قطع کرده و یا استارت بزنید.

حل مشکلات سخت افزاری ضبط سانتافه

از دیگر دلایل خرابی مانیتور سانتافه، بروز مشکلاتی در سوکت‌ها و تجهیزات جانبی ضبط ماشین است. در این مواقع باید حتما عدم اتصالی در سیم برق مولتی مدیا و سالم بودن سوکت‌های پشت مانیتور بررسی شود. درصورتی که پس از بررسی باز هم مشکل برطرف نشد باید ضبط سانتافه توسط کارشناسان مجرب چک شود.

حل مشکل روی آرم لوگو ماندن ضبط سانتافه

برخی مواقع مالتی مدیا سانتافه روی قسمت آرم لوگوی هیوندای گیر می‌کند. در این مواقع مشکل در نرم افزار دستگاه و تنظیمات مانیتور سانتافه است. همچنین ممکن است آی‌سی هارد مانیتور دچار Bad Sector گردد که نیاز به تعویض این قطعه خواهیم داشت.

خرابی و مشکل پورت فلش و aux

پورت‌های اتصال usb SD در ضبط هیوندای سانتافه ممکن است بر اثر ضربه و یا اصابت اشیا دچار مشکل و خرابی گردد. متخصصان ما در فروشگاه پارس آپشن در کوتاهترین زمان اقدام به تعمیر این قسمت می‌نمایند.

آپدیت مانیتور سانتافه

مانیتور سانتافه دارای سیستم عامل اندروید است و این سیستم عامل نیاز به آپدیت و بروزرسانی دارد. این مالتی مدیا می‌تواند ورژن‌های بالاتری را با آپدیت دریافت کند. شما می‌توانید توسط تکنسین‌های ماهر به صورت کاملا تخصصی، اقدام به بروزرسانی مانیتور فابریک سانتافه نمایید.

ویروسی شدن ضبط سانتافه

از آنجایی که کاربران به منظور انتقال ویدیو، موزیک و تصویر به مانیتور از فاش USB و یا رم اس دس استفاده می‌کنند، این مالتی مدیا ممکن است ویروسی شود. از این رو توجه به اینکه این سخت افزارها قبل از اتصال به مانیتور سانتافه توسط چه کامپیوتری پر شده باشد، به دلیل وجود بدافزارها و ویروس‌ها بسیار مهم است. بنابراین برای جلوگیری از ویروسی شدن مولتی مدیا سانتافه، استفاده از دستگاه‌های مجهز به آنتی ویروس حیاتی است.

حل مشکل سفید شدن مانیتور سانتافه

شاید شما هم مشاهده کرده باشید که گاهی اوقات مانیتور فابریک خودرو سانتافه به طور ناگهانی سفید می‌شود. در این موارد نمایشگر ضبط سانتافه برای بازیابی عملکرد خود نیاز به کالیبراسیون دارد. متخصصان ما در فروشگاه پارس آپشن خدمات برطرف کردن مشکل سفید شدن مانیتور سانتافه و کالیبراسیون تاچ این خودرو را با بهترین هزینه انجام می‌دهند.

تعمیر ضبط و مانیتور هیوندا سانتافه

در صورت بروز هرگونه مشکلاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، مراجعه به متخصص و تکنسینی حرفه‌ای بسیار ضروری است. چراکه تعمیر مانیتور اندروید سانتافه ix45 امری تخصصی بوده و از عهده هر کسی برنمیاید. ما در فروشگاه پارس آپشن با بکارگیری حرفه‌ای‌ترین تکنسین‌ها کلیه خدمات تعمیر مانیتور اندروید سانتافه ix45 را با بهترین قیمت برای شما انجام می‌دهیم.