بلاگ

تعمیر مانیتور اندروید سورنتو

مانیتور اندروید سورنتو

تعمیر مانیتور اندروید سورنتو و برطرف کردن مشکلات مانیتور ماشین به دلیل قابلیت‌های فراوان این مولتی مدیا مسئله‌ای بسیار مهمی است. در برخی مواقع مشکلاتی مانند بهم خوردن تنظیمات ساب در مانیتور اندروید، ریست فکتوری مانیتور اندروید ماشین، روشن نشدن مانیتور ماشین و … در مانیتور اندروید فابریک سورنتو بوجود می‌آید. که نیاز به تعمیر مانیتور اندروید ماشین سورنتو دارد. تعمیر مانیتور اندروید سورنتو امری تخصصی است که باید توسط متخصصان و تکنسین‌های ماهری انجام گیرد. همچنین ممکن است به دلیل کار نکردن تاچ مانیتور کیا سورنتو فابریک اندروید و برخورد چیزی به آن نیاز به تعمیر مانیتور اندروید سورنتوباشد.

در ادامه این مطلب از وب سایت فروشگاه پارس آپشن به برخی مشکلات مانیتور ماشین سورنتو و تعمیر مانیتور اندروید ماشین می‌پردازیم.

چه زمانی مانیتور کیا سورنتو فابریک اندروید نیاز به تعمیر دارد؟

درصورت مشاهده موارد زیر از مشکلات مانیتور ماشین سورنتو می‌توان تصمیم به تعمیر ضبط و مانیتور کیا سورنتو گرفت:

  • ثابت ماندن لوگو روی مانیتور
  • سفید شدن صفحه مانیتور
  • ایحاد صدای اضافی داخل خودرو
  • عدم امکان اتصال به بلوتوث در ضبط مانیتور
  • کارنکردن فلش یا usb در ضبط مانیتور
  • از کار افتادن دوربین دنده عقب سورنتو
  • شکستن و ضربه خوردن ال سی دی مانیتور
  • هنگ کردن مانیتور سورنتو
  • و…

درصورت بروز هرکدام از موارد بالا و عدم مهارت شما در تعمیر مانیتور اندروید ماشین به فروشگاه پارس آپشن مراجعه کنید تا از خدمات تخصصی تعمیر مانیتور اندروید سورنتو توسط متخصصان ما بهره‌مند شوید.

مشکلات مانیتور ماشین سورنتو

در زیر به رایج‌ترین مشکلات مانیتور خودرو سورنتو و راه حل آن اشاره می‌کنیم:

1-بی صدا بودن مانیتور

درصورتی که سیم اسپیکر قطع گردد و یا آمپلی فایر خیلی گرم شود، شاهد قطعی صدا ضبط خودرو خواهید بود. علت این امر را می‌توان ناشی از مدت استفاده زیاد ازضبط مانیتور با صدای بالا دانست که این امر موجب داغ کردن آمپلی فایر خواهد شد. برای رفع این موضوع می‌توانید آمپلی فایر را در هوای آزاد قرار دهید.

2-عدم کارکرد تاچ صفحه نمایش خودرو سورنتو

از رایج‌ترین مشکلات در تعمیر مانیتور اندروید سورنتو، از کار افتادن صفحه نمایشگر مانیتور است. هنگامی که تاچ خودرو شما نیم سوز شده و یا شکسته باشد، ممکن است شاهد از کار آفتادن آن باشید. در این مواقع برای تعمیر مانیتور اندروید سورنتو باید اقدام به تعویض مانیتور نمایید. اگر مشکل از نیم‌سوز شدن و شکستگی نباشد، باید اقدام به تعمیر خاموش شدن صفحه مانیتور کیا سورنتو توسط تکنسین‌های ماهر و باتجربه نمایید. در زیر به برخی دلایل و علت روشن نشدن مانیتور ماشین می‌پردازیم:

قرارگیری در زیر آفتاب علت روشن نشدن مانیتور ماشین

یکی از مهم‌ترین دلایل خراب شدن تاچ مانیتور سورنتو و دیگر خودروها، حرارت مستقیم آفتاب است. بدین منظور باید حتما ار آفتاب‌گیر شیشه جلو استفاده نمایید. همچنین می‌توانید یک پارچه روی مانیتور اندخته و مانع از خرابی آن بوسیله نور آفتاب گردید.

واکس زدن مانیتور از دلایل کار نکردن صفحه نمایشگر

درصورتی که در کارواش روی صفحه مانیتور واکس زده شود، به علت چربی بالا و نفوذ چربی به لایه‌های صفحه تاچ مانیتور، این بخش خراب خواهد شد.

شستشو تاچ مانیتور با مایع شیشه شویی

به دلیل حساسیت صفحه نمایشگر مانیتور خودرو سورنتو از شستشوی آن بوسیله مایع‌های شیشه شور خودداری کنید. بهترین روش برای تمیز کردن مانیتور، استفاده از پارچه‌ای نم‌دار و مخصوص شیشه عینک است.

برخورد اشیا تیز به تاچ مانیتور

برخورد اشیا تیز مانند ناخن و سوزن به صفحه تاچ خودرو سورنتو موجب آسیب این قسمت و عدم نمایش صفحه نمایشگر خواهد شد.

3-عدم سیگنال‌دهی مسیریاب مانیتور

GPS خودرو سورنتو به دلایل مختلفی می‌تواند سیگنال ارسال نکرده و از کار بیوفتد. درصورتی که مشکل GPS شما به دلیل عدم نصب آنتن باشد، برطرف کردن این مشکل امری سهل و راحت است. اگر ماشین در نقطه کور جی پی اس باشد نیز با کمی رانندگی می‌توان سیگنال را به جی پی اس برگرداند. اما درصورتی که بازهم مشکل حل نشد، ممکن است ایراد از سیستم سخت افزاری خودرو شما باشد. این مسئله به ناهماهنگی رم با دستگاه و یا خرابی رم جی پی اس مربوط است.

4-ایراد در درگاه USB و نشناختن فلش

برای حل این مشکل باید ابتدا به بررسی مشکلات سخت افزاری، درگاه یو اس بی و ویروسی نبودن فلش پرداخت.

5-عدم نمایش تصویر عقب بوسیله مانیتور

هنگام نصب مانیتور باید اقدام به نصب دوربین دنده عقب سورنتو نیز نمود. درصورتی که با نصب دوربین دنده عقب خودرو، تصویری نمایش داده نشد ممکن است مشکل از مدل دوربین دنده عقب باشد. بدین معنا که مدل دوربین با مانیتور نصب شده روی خودرو شما همخوانی ندارد که برای حل این مشکل باید اقدام به تعویض دوربین کنید. درصورتی که دوربین دنده عقب پس از گذشت مدتی از کار افتاد، احتمال دارد مانیتور دچار مشکل نرم افزاری شده باشد. برای تعمیر این مورد باید فایل آپدیت مانیتور اندروید را نصب و فعال کرد. درنهایت درصورت عدم رفع مشکل باید به بررسی سیم کشی پرداخت.

چرا مانیتور ماشین هنگ میکنه؟

هنگ کردن مانیتور اندروید خودرو سورنتو ممکن است به دلیل مشکلات نرم افزاری، بارگذاری بیش از حد سیستم، ایرادات سخت افزاری، حافظه ناکافی و … باشد. کاربران برای حل این دست از مشکلات می‌توانند نرم افزار مانیتور خودرو را بروزرسانی کرده و یا از بارگذاری بیش از حد خودداری کنند. همچنین می‌توانند با مدیریت استفاده از حافظه و حل ایرادات سخت افزاری از هنگ کردن این مولتی مدیا جلوگیری کنند.

ریست فکتوری مانیتور اندروید ماشین به‌چه منظور انجام می‌شود؟

مانیتورهایی که دچار مشکلاتی از قبیل ایرادات برقی، حرارت بالا و رطوبت می‌شوند را می‌توان با ریست فکتوری مانیتور ماشین برطرف نمود.

چرا ضبط تصویری خودرو روشن نمی‌شود؟

درصورتی که سوئیچ ماشین را وارد کرده‌اید و یا acc روشن و کابل برق متصل باشد وضبط کار نکند باید به بررسی فیوز آن پرداخت.