بلاگ

تعمیر مانیتور اندروید لکسوس

تعمیر مانیتور اندروید لکسوس

تعمیر مانیتور اندروید لکسوس از چالش‌هایی است که برای اغلب رانندگان این خودرو ممکن است ایجاد شود. کارشناسان ما در فروشگاه پارس آپشن تعمیر مانیتور فابریک لکسوس و تعمیرات ضبط مانیتور لکسوس را با توجه به هوشمند بودن این قطعات به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند. از این رو اگر شما هم مشکلاتی نظیر ویروسی شدن مانیتور ماشین، خاموش شدن ناگهانی مانیتور، ماندن روی آرم، تصویر نداشتن و صدا نداشتن مانیتور و ضبط و … را مشاهده کردید، حتما به سراغ متخصصان این حوزه برای تعمیرات مانیتور اندروید لکسوس بروید. در ادامه این مطلب از وب سایت فروشگاه پارس آپشن شما را با مشکلاتی که نیاز تعمیر ضبط لکسوس رفع تمامی عیوب صدا وتصویر مانیتور دارد آشنا خواهیم کرد.

مشکلات مانیتور اندروید لکسوس

از جمله رایج‌ترین مشکلات مانیتور اندروید لکسوس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تصویر نداشتن مانیتور
  • گیر کردن روی آپدیت ضبط
  • خاموشی ناگهانی مانیتور
  • ماندن روی لوگو یا آرم
  • نویز صدا
  • صدا نداشتن با برهم خوردن صدای ضبط
  • کار نکردن سنسور دنده عقب
  • کارنکردن USB در سیستم پخش
  • سفید شدن صفحه نمایشگر

مهم‌ترین مشکلات مانیتور اندروید لکسوس

مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم از اصلی‌ترین مشکلاتی هستند که رانندگان درصورت مشاهده آن‌ها باید اقدام به تعمیرات مانیتور اندروید نمایند. از آنجایی که تعمیر مانیتور اندروید لکسوس نیاز به تخصص و دانش فنی دارد باید آن را به متخصصان این حوزه سپرد. این مشکلات شامل موارد زیر می‌شوند:

خاموش شدن ناگهانی مانیتور لکسوس

ممکن است در حین دنده عقب رفتن، تصویر روی مانیتور سفید شده و خط‌های رنگی روی آن از بالا به پایین حرکت کنند. از اصلی‌ترین دلایل خاموش شدن خود به خود پخش مانیتور لکسوس، می‌توان به استفاده از قطعات تقلبی و بی‌کیفیت اشاره کرد. البته این مشکل می‌تواند به دلیل اختلالات نرم‌افزاری یا سیم‌کشی‌های مرتبط با مانیتور نیز رخ دهد. در کل متخصص باید با بازبینی علت‌های این اتقاف نسبت به تعمیر مانیتور خودرو شما اقدام نماید.

بهم خوردن صدای مانیتور خودرو لکسوس

ممکن است پس از 15 دقیقه ازکار کردن سیستم پخش خودور، مانیتور داغ کرده و صدا با مشکل مواجه شود. برخی اوقات نیز ممکن است صدا غیرقابل کنترل و بلند شده یا به طور کامل قطع گردد. تمامی این موارد می‌تواند آرامش سرنشینان و راننده خودرو را مختل کند. این نقص بدلیل وجود ولتاژ اضافی زیاد در بلندگو رخ می‌دهد. البته باید بررسی نمود که این مشکل ارتباطی با آی سی صدا خودرو نداشته باشد. بسیاری از افراد نابلد با ایجاد این مشکل اقدام به باز کردن آی سی خودرو نموده و با اینکار باعث از بین رفتن فیبر می‌شوند. از این رو درهنگام بروز چنین اتفاقی به متخصصان مجرب مراجعه کنید.

فراموشی رمز مانیتور اندروید خودرو

در مانتیورهای اندروید برای بازگردانی به تنظیمات کارخانه، نیاز است وارد منوی تنظیمات شوید. در این قسمت برای شروع عملیات نیاز به وارد کردن یک پسورد 4 تا 6 رقمی دارید. این پسورد در مدل‌ها و شرکت‌های تولیدکننده گوناگون مختلف است. بیشتر این دستگاه‌ها برای ورود به حالت reset factory دارای 2 پسورد هستند. در صورت فراموش این رمز متخصص باید دستگاه را پروگرام کند.

ایجاد صدای بم در مانیتور لکسوس

در صورت نصب صحیح ضبط، از ساب سیستم صوتی صدای زیرو رو مشخص و کنترل‌شده است. درصورتی که نصب آن به درستی انجام نگیرد، بلندگوها تنظیم نشده و صدای مطلوب را نخواهید شنید. برای حل این مشکل باید در قسمت عقب و جبو خودرو، قطب‌های منفی و مثبت را جابجا نمایید. از طرفی با مسطح کردن استریو ضبط، می‌توان برای یک باس مناسب اکولایزر داشت. استفاده از تقویت‌کننده‌های خارجی نیز از دیگر راه حل‌هاست.

هنگ کردن مانیتور اندروید خودرو لکسوس

از مشکلات رایج مانیتور اندروید خودرو، هنگ کردن مانیتور است. این مانیتور به دلیل دارا بودن سیستم عامل اندروید ممکن است مثل گوشی‌های اندروید هنگ کند. این اتفاق به دلیل خرابی آی سی حافظه، کیفیت پایین قطعات، پرشدن آی سی حافظه و ویروسی شدن برنامه رخ دهد.

خراب شدن تاچ مانیتور لکسوس

از دلایلی که موجب خرابی تاچ مانیتور خودرو می‌شود می‌توان به حرارت مستقیم نور آفتاب، استفاده از واکس داشبورد روی صفحه مانیتور، استفاده از مایع شیشه‌شور برای شستن صفحه نمایشگر و اصابت کردن اشیا تیز به صفح مانیتور اشاره کرد. خراب شدن تاچ مانیتور از پرهزینه‌ترین مشکلات مانیتور اندروید لسکوس محسوب می‌شود.

ویروسی شدن مانیتور ماشین

مانیتور اندروید لکسوس ممکم است توسط فلش‌ها و یا نصب برنامه‌ از منابع ناشناخته دچار ویروس شود. درصورت بروز این مشکل باید نرم افزار مانیتور را ریست کنید. اما اگر فایل‌های اصلی خراب شوند، دستگاه ریست نمی‌شود و برای تعمیر آن باید به متخصصان حاذق مراجعه کنید.

مراحل تعمیرات مانیتور اندروید

بررسی مشکل

در ابتدا برای تعمیر مانیتور اندروید لکسوس، باید به دنبال مشکل و بررسی آن باشید. برای بررسی مشکل به مانیتور از فاصله نزدیک نگاه کنید. درصورتی که در صفحه نمایش مانیتور خطوطی وجود داشت و یا رنگ‌های آن به درستی عمل نکردند، مشکل از نمایشگر است.

تعویض قطعات خراب

پس از مشخص شدن علت مشکل مانیتور، درصورتی که مشکل از نمایشگر باشد، باید اقدام به تعویض قطعات نمایشگر و حتی کل ال سی دی پرداخت. در این صورت شما باید به متخصصان باتجربه فروشگاه پارس آپشن جهت تعویض قطعات مراجعه کنید.

رفع خطاهای نرم افزاری

درصورتی که مشکل ایجاد شده از نرم افزار مانیتور اندروید لکسوس باشد، شما باید دستگاه را ریست کرده و به تنظیمات کارخانه برگردانید.

تمیز کردن صفحه نمایشگر مانیتور

در برخی مواقع به علت وجود گرد و غبار روی صفحه نمایشگر، کیفیت تصویر مانیتور کاهش می‌یابد. در این صورت شما باید با پارچه‌ای نرم و تمیز صفحه نمایشگر را پاک کنید. پارچه‌ای که شما برای تمیز کردن صفحه نمایشگر استفاده می‌کنید نباید زیاد خیس باشد.

استفاده از محافظ صفحه نمایش

برای جلوگیری از وارد شدن ضربه به صفحه نمایش، استفاده از محافظ صفحه نمایش الزامی است. این محافظ صفحه نمایشگر را از صدمات احتمالی مراقبت کرده و شما را از پرداخت هزینه‌های گزاف برای تعمیر مانیتور اندروید لکسوس بی نیاز می‌سازد.

آیا می‌توانیم تعمیر مانیتور خودرو لکسوس را خودمان انجام دهیم؟

درصورت مشاهده هرکدام از مشکلات بالا باید توجه کنید که تعمیرات مانیتور اندروید باید توسط فردی متخصص و باتجربه انجام شود. درصورتی که فردی نابلد اقدام به تعمیر مانیتور اندروید لکسوس نماید، ممکن است موجب آسیب رسیدن به قطعات مانیتور یا قسمت‌های دیگر خودرو گردد. همچنین در صورتی که بخواهید خودتان این تعمییرات را انجام دهید احتمال دارد هزینه و زمان تعمیر را ناخواسته افزایش دهید. از این رو برای تعمیر مانیتور اندروید لکسوس، متخصصین ما در فروشگاه پارس آپشن بهترین گزینه هستند.